Суспільно -гуманітарний цикл

Проблема методоб'єднання

/Files/images/IMG_2122.JPG

МО в цьому навчальному році працюватиме над вирішенням проблеми

«Формування мовної компетентності вчителів суспільно-гуманітарного циклу через упровадження елементів інноваційних технологій як шлях до виховання національно свідомої, духовно багатої особистості»

Методичне об’єднанняучителів буде спрямовувати свою роботу на:

  • цілеспрямовану підготовку випускників до ЗНО ;
  • оновленні матеріально - технічної бази кабінетів згідно з вимогами
  • часу і навчальних програм ;
  • прищеплення любові до рідної мови, до рідної землі; виховання поваги до традицій і історії свого народу;
  • привернення престижу української літератури, вивчення її як унікального
  • явища в світовій історії культури , що своїми естетичними засобами виховує вільну, духовно багату , розкріпачену в своєму вираженні українську людину;
  • залучення школярів до скарбниці світової літератури , а через неї- до фундаментальних загальнолюдських цінностей;
  • удосконалення уроку як основної форми навчально- виховної роботи;
  • пошуки різноманітних форм занять для розвитку пізнавальних потреб, здібностей, нахилів учнів;
  • впровадження в практику сучасного педагогічного досвіду.

Вивчення та впровадження передового педагогічного
досвіду

Прізвище, ініціали вчителів Прізвище вчителів , досвід яких вивчається Тема досвіду Проблема для поглибленого опрацювання Форма звітування
1 Сайфудінова Г.П. Дядюра В.В. Червоно -слобідська ЗОШ І-ІІІ ст.. Минченко Т.М. Золотоніська спеціалізована школа №1 Формирование орфографических и пунктуационных навыков-основа грамотности учащихся Форми системного та ефективного оцінювання досягнень учнів Формування життєтворчих компетентностей учнів при вивченні зарубіжної літератури і російської мови,становлення і розвиток дитячої особистості,зорієнтованої на особистісно ціннісне навчання. Відкриті уроки, доповідь
2 Зінченко О.В. Вакуліна Л.М Червоно -слобідська ЗОШ І-ІІІ ст.. Шляхи вдосконалення роботи з обдарованими учнями Формування комунікативно-мовленнєвої компетентності учнів на уроках української мови та літератури,рос.мови, заруб.літ .Виховання гуманістичних позицій через особистісне орієнтоване навчання. Відкритий урок
3 Посипайко Л.М. Вдовенко Л.І. Черкаська спеціалізована школа №27 Ейдетичний підхід до вивчення укр..мови та літ. Формування мовної та літературно-естетичної компетентності вчителя укр..мови та літ.через упровадження елементів інноваційних технологій як шлях до виховання національно свідомої,духовно багатої особистості Відкритий урок , доповідь
4 Грам Ю.В. Каліта В.В. учитель-методист міського методичного кабінету Харцизького відділу освіти Харцизька спец.школа «Інтелект» І-ІІІ ст..№25 Формування комунікативних навичок учнів через впровадження інтерактивних форм навчання Формування комунікативних навичок учнів через впровадження інтерактивних форм навчання на уроках іноземної мови Відкритий урок , доповідь
5 Кужим С.П. Яворська Л.М Єрківська ЗОШ Використання краєзнавчого матеріалу на уроках історії Формування життєтворчих компетентностей учнів при вивченні історії шляхом використання краєзнавчого матеріалу Відкритий урок , доповідь
6 Цибенко Т.В. Шевченко Л.В вчитель Смілянської ЗОШ №5 Впровадження нових методів і форм при викладанні іноземної мови Формування комунікативних компетентностей , диференціація і варіативність на уроках анг.мови Відкритий урок
7 Кужим К.М. Вакуліна Л.М Червоно -слобідська ЗОШ І-ІІІ ст.. Шляхи вдосконалення роботи з обдарованими учнями Формування комунікативно-мовленнєвої компетентності учнів на уроках української мови та літератури,рос.мови, заруб.літ .Виховання гуманістичних позицій через особистісне орієнтоване навчання. Відкритий урок
Кiлькiсть переглядiв: 415

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.