Суспільно -гуманітарний цикл
Проблема методоб'єднання
МО в цьому навчальному році працюватиме над вирішенням проблеми
«Формування мовної компетентності вчителів суспільно-гуманітарного циклу через упровадження елементів інноваційних технологій як шлях до виховання національно свідомої, духовно багатої особистості»
Методичне об’єднанняучителів буде спрямовувати свою роботу на:
- цілеспрямовану підготовку випускників до ЗНО ;
- оновленні матеріально - технічної бази кабінетів згідно з вимогами
- часу і навчальних програм ;
- прищеплення любові до рідної мови, до рідної землі; виховання поваги до традицій і історії свого народу;
- привернення престижу української літератури, вивчення її як унікального
- явища в світовій історії культури , що своїми естетичними засобами виховує вільну, духовно багату , розкріпачену в своєму вираженні українську людину;
- залучення школярів до скарбниці світової літератури , а через неї- до фундаментальних загальнолюдських цінностей;
- удосконалення уроку як основної форми навчально- виховної роботи;
- пошуки різноманітних форм занять для розвитку пізнавальних потреб, здібностей, нахилів учнів;
- впровадження в практику сучасного педагогічного досвіду.
Вивчення та впровадження передового педагогічного
досвіду
Прізвище, ініціали вчителів | Прізвище вчителів , досвід яких вивчається | Тема досвіду | Проблема для поглибленого опрацювання | Форма звітування | |
1 | Сайфудінова Г.П. | Дядюра В.В. Червоно -слобідська ЗОШ І-ІІІ ст.. Минченко Т.М. Золотоніська спеціалізована школа №1 | Формирование орфографических и пунктуационных навыков-основа грамотности учащихся Форми системного та ефективного оцінювання досягнень учнів | Формування життєтворчих компетентностей учнів при вивченні зарубіжної літератури і російської мови,становлення і розвиток дитячої особистості,зорієнтованої на особистісно ціннісне навчання. | Відкриті уроки, доповідь |
2 | Зінченко О.В. | Вакуліна Л.М Червоно -слобідська ЗОШ І-ІІІ ст.. | Шляхи вдосконалення роботи з обдарованими учнями | Формування комунікативно-мовленнєвої компетентності учнів на уроках української мови та літератури,рос.мови, заруб.літ .Виховання гуманістичних позицій через особистісне орієнтоване навчання. | Відкритий урок |
3 | Посипайко Л.М. | Вдовенко Л.І. Черкаська спеціалізована школа №27 | Ейдетичний підхід до вивчення укр..мови та літ. | Формування мовної та літературно-естетичної компетентності вчителя укр..мови та літ.через упровадження елементів інноваційних технологій як шлях до виховання національно свідомої,духовно багатої особистості | Відкритий урок , доповідь |
4 | Грам Ю.В. | Каліта В.В. учитель-методист міського методичного кабінету Харцизького відділу освіти Харцизька спец.школа «Інтелект» І-ІІІ ст..№25 | Формування комунікативних навичок учнів через впровадження інтерактивних форм навчання | Формування комунікативних навичок учнів через впровадження інтерактивних форм навчання на уроках іноземної мови | Відкритий урок , доповідь |
5 | Кужим С.П. | Яворська Л.М Єрківська ЗОШ | Використання краєзнавчого матеріалу на уроках історії | Формування життєтворчих компетентностей учнів при вивченні історії шляхом використання краєзнавчого матеріалу | Відкритий урок , доповідь |
6 | Цибенко Т.В. | Шевченко Л.В вчитель Смілянської ЗОШ №5 | Впровадження нових методів і форм при викладанні іноземної мови | Формування комунікативних компетентностей , диференціація і варіативність на уроках анг.мови | Відкритий урок |
7 | Кужим К.М. | Вакуліна Л.М Червоно -слобідська ЗОШ І-ІІІ ст.. | Шляхи вдосконалення роботи з обдарованими учнями | Формування комунікативно-мовленнєвої компетентності учнів на уроках української мови та літератури,рос.мови, заруб.літ .Виховання гуманістичних позицій через особистісне орієнтоване навчання. | Відкритий урок |
Коментарi