ПРОБЛЕМА МЕТОДОБ’ЄДНАННЯ

ТА ЗАВДАННЯ НА 2017 – 2018 н.р.

/Files/images/IMG_2124.JPG

Виходячи з аналізу підсумків навчально - виховного процесу за минулий навчальний рік, результатів діагностування педагогів, методичне об’єднання в поточному навчальному році працюватиме над вирішенням проблеми

«Впровадження компетентністно орієнтованого підходу до розвитку творчих здібностей школяра» та таких завдань:

- вивчення та впровадження в практику досягнень психолого-педагогічної науки, прогресивного педагогічного досвіду;

- вивчення та аналіз навчальних планів, програм, критеріїв оцінювання, підручників, методичних розробок, інструкцій, рекомендацій до змісту, форм і методів проведення уроків, позакласної та позашкільної роботи;

- здійснення заходів, спрямованих до переходу на новий зміст навчання;

- цілеспрямована робота над підготовкою учнів до ЗНО;

- підвищення рівня роботи з обдарованими дітьми;

- оволодіння інноваційними технологіями, найдосконалішими формами, методами та прийомами навчання учнів;

- залучення учителів до участі в аукціонах педагогічних ідей, семінарах-практикумах;

- виготовлення наочних посібників, дидактичного, роздаткового матеріалу.

ПРОБЛЕМНІ ПИТАННЯ, НАД ВИРІШЕННЯМ ЯКИХ ПОГЛИБЛЕНО ПРАЦЮЮТЬ ВЧИТЕЛІ

Теми для поглибленого опрацювання обрано з урахуванням особистих нахилів і здібностей педагогів, нових тенденцій педагогічної освіти, а також науково-методичних проблем, над вирішенням яких працює методичне об’єднання, педагоги школи, району. Виходячи з цього кожен педагог знаходить свій шлях до підвищення педагогічної майстерності, до творчості.

Прізвище, ініціали вчителя Пед. стаж Резуль-тати останньої атестації Проблема для поглибленого опрацювання Форма звітування
1 Сивець Ганна Іванівна 33 р. Спеціаліст вищої категорії, старший вчитель, 06.04.2016 Формування ключових компетентностей учнів шляхом особистісно орієнтованих технологій Відкритий урок, виступ на засіданні МО
2 Бас Валентина Іванівна 26 р. Спеціаліст вищої категорії, 2015 рік Розвиток творчих компетентностей учнів на уроках біології Відкритий урок, виступ на засіданні МО і педраді про досягнення учнів на олімпіадах, ДПА і ЗНО
3 Щекочіхіна Віра Володимирівна 26 р. Спеціаліст І категорії Розвиток креативних якостей, як засіб успішної особистості школяра на уроках трудового навчання Відкритий урок, виступ на засіданні МО і педраді
4 Педан Ніна Володимирівна 21 р. Спеціаліст вищої категорії, 2015 рік Формування ключових і предметних компетентностей на уроках математики Відкритий урок, створення компетентністних завдань
5 Сердитий Юрій Анатолійович 16 р. Спеціаліст І категорії Застосування компетентністно орієнтованого підходу та інтерактивних технологій на уроках інформатики та фізики Відкритий урок, виступ на засіданні МО
6 Короп Леся Вікторівна 15 р. Спеціаліст ІІ категорії Застосуваннякомпетентністно орієнтованого підходузасобами ІКТ на уроках фізики Відкритий урок, доповідь на педраді
7 Дядик Алла Петрівна 10 р. Спеціаліст І категорії 23.03.2017 Формування здоров’язберігаючих компетентностей за допомогою інтерактивних методів навчання Відкритий урок, виступ на засіданні МО
8 Атамась Олександра Геннадіївна 14 р. Спеціаліст І категорії, 23.03.2017 Формування навичок толерантної поведінки та загальнолюдських цінностей у підростаючого покоління Відкритий захід, виступ на засіданні МО
9 Толкач Любов Миколаївна 14 р. Спеціаліст І категорії 2016 Застосування інформаційно - комунікаційних технологій на уроках математики Відкритий урок, виступ на засіданні МО
Кiлькiсть переглядiв: 367

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.