ПРОБЛЕМА МЕТОДОБ’ЄДНАННЯ
ТА ЗАВДАННЯ НА 2017 – 2018 н.р.
Виходячи з аналізу підсумків навчально - виховного процесу за минулий навчальний рік, результатів діагностування педагогів, методичне об’єднання в поточному навчальному році працюватиме над вирішенням проблеми
«Впровадження компетентністно орієнтованого підходу до розвитку творчих здібностей школяра» та таких завдань:
- вивчення та впровадження в практику досягнень психолого-педагогічної науки, прогресивного педагогічного досвіду;
- вивчення та аналіз навчальних планів, програм, критеріїв оцінювання, підручників, методичних розробок, інструкцій, рекомендацій до змісту, форм і методів проведення уроків, позакласної та позашкільної роботи;
- здійснення заходів, спрямованих до переходу на новий зміст навчання;
- цілеспрямована робота над підготовкою учнів до ЗНО;
- підвищення рівня роботи з обдарованими дітьми;
- оволодіння інноваційними технологіями, найдосконалішими формами, методами та прийомами навчання учнів;
- залучення учителів до участі в аукціонах педагогічних ідей, семінарах-практикумах;
- виготовлення наочних посібників, дидактичного, роздаткового матеріалу.
ПРОБЛЕМНІ ПИТАННЯ, НАД ВИРІШЕННЯМ ЯКИХ ПОГЛИБЛЕНО ПРАЦЮЮТЬ ВЧИТЕЛІ
Теми для поглибленого опрацювання обрано з урахуванням особистих нахилів і здібностей педагогів, нових тенденцій педагогічної освіти, а також науково-методичних проблем, над вирішенням яких працює методичне об’єднання, педагоги школи, району. Виходячи з цього кожен педагог знаходить свій шлях до підвищення педагогічної майстерності, до творчості.
№ | Прізвище, ініціали вчителя | Пед. стаж | Резуль-тати останньої атестації | Проблема для поглибленого опрацювання | Форма звітування |
1 | Сивець Ганна Іванівна | 33 р. | Спеціаліст вищої категорії, старший вчитель, 06.04.2016 | Формування ключових компетентностей учнів шляхом особистісно орієнтованих технологій | Відкритий урок, виступ на засіданні МО |
2 | Бас Валентина Іванівна | 26 р. | Спеціаліст вищої категорії, 2015 рік | Розвиток творчих компетентностей учнів на уроках біології | Відкритий урок, виступ на засіданні МО і педраді про досягнення учнів на олімпіадах, ДПА і ЗНО |
3 | Щекочіхіна Віра Володимирівна | 26 р. | Спеціаліст І категорії | Розвиток креативних якостей, як засіб успішної особистості школяра на уроках трудового навчання | Відкритий урок, виступ на засіданні МО і педраді |
4 | Педан Ніна Володимирівна | 21 р. | Спеціаліст вищої категорії, 2015 рік | Формування ключових і предметних компетентностей на уроках математики | Відкритий урок, створення компетентністних завдань |
5 | Сердитий Юрій Анатолійович | 16 р. | Спеціаліст І категорії | Застосування компетентністно орієнтованого підходу та інтерактивних технологій на уроках інформатики та фізики | Відкритий урок, виступ на засіданні МО |
6 | Короп Леся Вікторівна | 15 р. | Спеціаліст ІІ категорії | Застосуваннякомпетентністно орієнтованого підходузасобами ІКТ на уроках фізики | Відкритий урок, доповідь на педраді |
7 | Дядик Алла Петрівна | 10 р. | Спеціаліст І категорії 23.03.2017 | Формування здоров’язберігаючих компетентностей за допомогою інтерактивних методів навчання | Відкритий урок, виступ на засіданні МО |
8 | Атамась Олександра Геннадіївна | 14 р. | Спеціаліст І категорії, 23.03.2017 | Формування навичок толерантної поведінки та загальнолюдських цінностей у підростаючого покоління | Відкритий захід, виступ на засіданні МО |
9 | Толкач Любов Миколаївна | 14 р. | Спеціаліст І категорії 2016 | Застосування інформаційно - комунікаційних технологій на уроках математики | Відкритий урок, виступ на засіданні МО |
Коментарi