Основи здоров’я - Опрацювати § 27-29, опрацювати завдання в кінці параграфів.

Укр.мова - п.39 впр.456, впр.450, 451, 452(на вибір), стор.196—198, впр.449

13.04-17.04.2020

Параграф 40-42, Вправи 466 , 468(усно), 470, 474(усно),480.

21.04-24.04.2020

Написати твір розповідного характеру з елементами роздуму в художньому стилі з використанням займенників на тему:»У чому полягає гідність людини».

Укр.літ - Читати твори: Л.Воронина «ТаємнеТовариствобоягузів...» Л.Глібов «Щука», «Муха і Бджола», « Жаба і Віл»

13.04-17.04.2020

Читати стор.223-228

21.04-24.04.2020

Читати стор.229-233

Всесвітня історія - Прочитати п. 46. Написати по одному реченню про десятьох Богів Риму

Німецька мова -в 6 с 141, в 4 с 143, в 2 с 145 письмово,в 2 с 147

Англійська мова - Впр.1 стр.167,Впр.4 стр.164. Впр.5 стр 164-166

Образотворче мистецтво -

Тема уроку «Український народний одяг». Підручник п.24 с.139-142

Творче завдання:Створити ескіз сучасного жіночого або чоловічого одягу з елементами народних традицій.

Тема уроку«Шевченко-художник». Підручник п.25 с.143-147

Творче завдання:намалювати ілюстрацію до творів Т.Г. Шевченка.

Математика - Опрацювати п.41 вивчити правила!

Виконати № 1139, 1141, 1145, 1147, 1149, 1153

Інформатика - §21 (тут буде тест - слідкуйте) Навчальне відео "Вкладені цикли", "Вкладені алгоритмічні структури повторення і розгалуження" Тест

Географія - §53-58, практична робота №7. Складання опису одного із природних комплексів своєї місцевості. Робочий зошит «Біосфера та грунти», «Природні комплекси».

Біологія - §51,52. Практична робота № 5. Робочий зошит «Гриби». Міні – проект «Гриби у біосфері та житті людини».

Зарубіжна література -

06.04 – переглянути експрес урок «Загадки хайку Мацуо Басьо» на YouTube. Скласти план до переглянутого матеріалу та надіслати мені наViber для перевірки.

13.04 – ознайомитися із презентацією «Г.Лонгфелло. Пісня про Гайавату». Прочитати по підручнику с.199 – 201та перевірити знання за посиланням по join.naurok.ua Код доступу 717878 (обов’язково вкажіть своє прізвище та ім’я, щоб я могла бачити, хто виконав завдання ).

16.04– виконайте завдання Четвертого рівня (усі три) на ст. 205 та надішліть мені на електронну поштуGalsna_Sayf@ukr.net

Фізкультура - Розпочинаємо вивчення гри у футбол. Ті, у кого є можливість,тренуються з м'ячем. Якщо м'яча немає - знайомимося з технікою гри у футбол теоретично. Переглядаємо відео.

до 3 квітня!

Біологія. 6 клас. § 41-50, практична робота № 3 і 4., робочий зошит с. 8-14 (вставка), 50-63 Міні-проект. Як утворився торф і кам’яне вугілля. Викопні рослини.

Географія. 6 клас. §48-52, практична робота № 6, робочий зошит с. 21-25, 49-52

Основи здоров’я - Опрацювати § 21-26,проєкт «Бережемо електроенергію».

Зарубіжна література – На пам'ять "Моє серцк в верховині.." Роберта Бернса

Історія - Підготувати виступ по п. 45, 47. Прочитати п.48

Інформатика- § 19, 20 Відео по темі - 1, 2. Тест по темі.

Математика -

П. 37 № 1029, 1031, 1033,1035

П.38 №1054, 1056, 1060

П.39, № 1073, 1081, 1083, 1085, 1090

П. 40 № 1112, 1114, 1117, 1119, 1122

Українська мова - Вчити тему "Числівник".

Українська література - Прочитати сторю 179-193, стр. 196-210

Німецька мова - впр.3, с.128 напам'ять

Англійська мова -

Неправильні дієслова+ повторити лексику у підручнику( p..12-156)

На сайті storynory.com у розділі junior stories опрацювати Goldilocks and Three Bears/

У розділі Fairy Tales опрацювати казку Hans Christian Andersen The Princess and the Pea

Кiлькiсть переглядiв: 896

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.